2013. április 11., csütörtök

az élet apró örömei. # 19


  • Végre itt a tavasz! Süt a nap, meleg van és jó érzés lényegesen kevesebb ruhában futni.
  • Zöld turmix minden nap.
  • Ízek, imák, szerelmek. Igaz, régebben már láttam a filmet, de most elolvastam a regényt is. Inspiráló, elgondolkodtató, letehetetlen olvasmány. Az Itáliáról szóló fejezet közben egyszerűen nem tudtam nem gondolni a fincsi spenótos-mozzarellás-paradicsomszószos cannellonira, úgyhogy hétvégén azt kértem ebédre. 
  • Átvettem a rajtcsomagomat, úgyhogy most is épp a Vivicittás pólómban feszítek.
  • Adódott egy korrektor munka, meséket kellett kijavítanom.
  • Anyuval már azt tervezgetjük, hogy ebben az évben még milyen túrákon vegyünk részt. Én pedig már az őszi futóversenyeken töröm a fejem, az októberi Minimaraton elég csábítónak tűnik.
  • Kolossal egy jó kis összeveszés utáni kibékülés.
  • Segítség állásügyben egy ismeretlentől (közös barát az összekötő kapocs). Sajnos az állás másé lett, de azt mondta ismeretlen ismerősöm, hogy továbbra is nyitva tartja a szemét és gondol rám.
  • Végre működik a fényképezőgépem! Áldom azt az illetőt, aki feltalálta a YouTube-ot, azt pedig még inkább, aki feltöltötte a "hogyanjavítsukmegsajátmagunkafényképezőgépünket" videóját. 
  • Ibolyaillat.
  • A költészet napja van, ennek tiszteletére a ma esti program: versolvasás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése