2013. június 2., vasárnap

régi emlékek a régi blogomról. # 02


  • 2008. november 28.
"Tegnaptól a Katával keresztanyukái lettünk a most már Emir névre hallgató kaktuszomnak. Ma ránéztem, és meg kellett állapítanom, hogy jól választottunk. Ez a kaktusz tiszta Emir!"

  • 2008. december 7.
"K. D. tragikus hirtelenséggel, csokimérgezésben elhunyt. A halálesetben gyanúsítottként előállítottunk egy piros ruhás, ősz szakállas férfit."

  • 2008. december 7.
"Ha nem vigyázok és elvégzem ezt az iskolát, még akár Kukorelly Endre, Karafiáth Orsolya, sőt Orbán Ottó is lehet belőlem."

  • 2008. december 20.
"A nemzetközi jogban a kalózkodás lényege, hogy magáncélra történik. És és és kééépzeld van világűrjog is."

  • 2008. december 31. (Kispál és a Borz koncert @ Pécs)
"Ez volt a mi szilveszterünk idén, ezt amúgy se tudná semmilyen buli felülmúlni. Ismét gyűjtöttem pécsi vonaljegyeket a kabátzsebembe, láttam az orvosi kar épületét, utaztam egy busszal, amin végre nem fújtam kívülről a szöveget. 30-as járat a Kürt utca felé...Köszönöm Judit az idei szálat!"




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése