2013. május 16., csütörtök

.könnyű átmozgató edzés a nagy mérkőzés előtt.

A futkosás nem állt le, készülünk Dórával a szombati versenyre. A héten már két kemény edzésen vagyunk túl, kedden csatlakoztunk a Nike Futóklub edzőjéhez, aki egy 32 perces szigetkört ígért nekünk. A kör végül meglehetősen gyorsra sikeredett, Dóra 31 perc alatt megtette, én kissé lemaradoztam, de azért sikerült teljesítenem. Tegnap pedig a Nike Futóklub szerdai futóbuliján vettünk részt, amelyet minden héten megrendeznek a szigeten található atlétikapályán. Ezúttal Katus Attila volt a sztárvendég, ő vezette a bemelegítést, majd aki akart, az futhatott, bár mi inkább még ott maradtunk Attila fél órás, kőkemény guggolásos edzésén. Ha pedig már ott voltam, még egy szigetkört is besűrítettem a programba, Dóra barátnőjével futottam egy laza 5 kilométert, az aerobiktól zsibbadó combokkal indulva. Ma már csak kellemes izomláz van bennük.


via Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése