2013. május 29., szerda

Dorka munkát keres(ett). # 03

Eljött ennek a bejegyzésnek az ideje, amikor is, hogy egy népszerű dalt átköltve kijelenhessem, hogy "a Dóri csak keres, csak keres, csak keres, keres, keres és csak keresett." Tegnap hívtak az OSZK-ból, hogy jövő héten akár kezdhetnék is a Digitalizáló Osztályon. Megdöbbentem rendesen, hiszen az elbírálás határideje már egy hete lejárt, úgyhogy már csak az elutasító válaszra vártam. Jellemző mondjuk, hogy amiről már végképp leteszek, az végül megvalósul, erre volt már példa többször is az életem során. Az örömöt némi keserűség is beárnyékolja, nem lesz könnyű elbúcsúzni az otthonomtól, még ha az elején meg is próbálok minél többször hazajönni. Tulajdonképpen még fel sem fogtam ezt az egészet, egy ilyen pozitív stresszhelyzet azonban nem olyan rossz, azt leszámítva, hogy egyfolytában kattog az agyam. Most erről többet nem is tudok írni, majd jelentkezem egy beszámolóról, amikor már valóban "a dolgozó nő" leszek, hogy Vikit idézzem.

Ja, még azzal a friss lendülettel le is iratkoztam a Szárnyas Fejvadászról a Facebookon, már amúgy is untam a sok, számomra irreleváns hirdetést.


via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése