2013. május 16., csütörtök

futócipő helyett pizza.

Dóri barátnőmnek pesti programja akadt mára, így felajánlottam szolgálatomat, hogy kalauzoljam a városban. Kimentem elé a buszmegállóba, majd nyakunkba vettük a fővárost. Sétálgattunk az általa többé-kevésbé ismert útvonalakon, de eddig még járatlan utakat is felfedeztünk. Mivel közelgett az ebédidő, nem hagyhattuk ki a már kultikusnak számító Király utcai pizzást, ahonnan fejenként két-két szelettel távoztunk. Még meleg élelmünket megutaztattuk kicsit (szerencsére a napsütés nem hagyta, hogy kihűljön), hogy a természetben, vagyis a Margit-szigeten fogyaszthassuk el. Egyik nap megerőltető edzés, míg másik nap séta, napozás és finom falatok. Nem mondom, hogy a futók nem néztek ránk sandán, de nem vettem magamra, én tegnap és tegnapelőtt már letudtam az adagomat. Ebéd után még megnéztük a gólyákat meg a lovakat, és rájöttünk, hogy ez a Margit-sziget már szinte Keszthely, legalábbis sok egyezést véltünk felfedezni a Balaton és a Duna partja, a kastélypark és a napozó rét között.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése