2013. március 9., szombat

méregtelenítésre fel!

Most, hogy itt a tavasz - legalábbis már egy ideje belekóstolhatunk a napsütésbe és a lengébb öltözködésbe - a legjobb alkalom arra, hogy valamilyen méregtelenítő kúrába kezdjünk. A csalántea kúra mellett döntöttem, ha minden jól megy, akkor négy héten keresztül minden nap 2-3 bögrényi csalánteát fogok meginni. Az első bögrém mellől írok, ízre nem is olyan rossz, igaz, már hozzá vagyok szokva a cickafarkfű tea ízéhez. Természetesen nem ízesítem semmivel, csak így natúran kortyolgatom. Na de milyen jó hatásai is vannak a csalánteának? Kutakodtam az interneten és többek között azt találtam, hogy rendkívül jó vértisztító hatása van, eltünteti a mérgeket a szervezetből, magas a vastartalma, vércukorszint csökkentő, anyagcsere serkentő. A jótékony hatásainak listáját még bőven lehetne folytatni, ám annyi biztos, hogy ártani nem árt egy ilyen kúrát végigcsinálni tavasszal és ősszel. Minden egyes megivott bögrét feljegyzek a határidőnaplómba, így átlátom majd, és talán némiképpen motivál is, hogy kitartóan iszogassam a csalánteát egy hónapon keresztül. Méregtelenítés indul!

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése