2013. március 1., péntek

jutalomvacsora.

Ahogy már tegnap említettem, megjelent a cikkem a 2013-as HVG Karrier Kiadványban, és ennek örömére nekünk szerzőknek, valamint a könyvben szereplő cégek képviselőinek szerveztek egy vacsorát az egyik Trófea Étteremben. Az evésen kívül pár programmal is szórakoztattak minket, fellépett egy acapella együttes és egy stand up comedy-s pasi is. Ahogy az a Trófea Éttermeknél megszokott, svédasztalos vacsora volt, de olyannyira ránk volt bízva minden, hogy még a húsok is nyersen, bepácolva voltak kitéve, majd amit kiválasztottunk, azt ott a szemünk láttára grillezte a szakács. Bevallom, leginkább a desszertre fájt a fogam, szerencsére ehettem a kedvenc Rákóczi túrósomból. Összességében jól sikerült az este, még annak ellenére is, hogy egyedül a főszerkesztőt ismertem, de szerencsére jófej asztaltársasághoz ültem. Ez volt tehát a jutalom a cikkért, és hát én is köszönettel tartozom az írásomban megszólalóknak, hiszen nélkülük ugye tudjuk, ez nem sikerülhetett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése