2015. január 1., csütörtök

hello 2015!

Összegző és évindító bejegyzés következik, elsőként lássuk, hogy mi is történt velem 2014-ben:

A 2014-es mottóm nem szólt másról, mint hogy valóra váltsam az álmaimat, néhány ebből sikerült is, de van még mit átvinni 2015-re.


  • január: Kolossal átértékeltük az akkori helyzetünket és úgy gondolom, hogy jól döntöttünk; a Szépművészetiben láttam a Caravaggiotól Canalettóig kiállítást és lett egy új szemüvegem

  • február: egy nap erejéig kipróbálhattam a vendéglátózást, névnapoztam, jártam Rozsda Endre kiállításon a Nemzeti Galériában, elbúcsúztattuk Luciát a nagy amszterdami útja előtt

  • március: Kolossal amatőr színházban jártunk; kibéreltük az albérletünket, ahová be is költöztünk a hónap közepén; Dórával részt vettem életem első terepfutásán; túráztunk Anyuval és Krisztával a hagyománynak számító Lepke túrán

  • április: lefutottam a Vivicittá 10 km-es távját; Krisztával harmadikok lettünk egy balatonedericsi futóversenyen; hazamentem Keszthelyre a Helikoni Ünnepségekre

  • május: szalonnát sütöttünk, konferencián jártunk, Anyuval túráztunk a budai hegyekben, 10 km-t futottam a Női Futógálán, a szülinapomat Kolossal töltöttem, majd pedig egy házibuli keretében felavattuk a lakást és megünnepeltük a 25. születésnapomat, Nóráék esküvőjére is hivatalosak voltunk és részt vettem két képzésen a Zsófival

  • június: plakátkiállításon jártunk az Iparművészetiben, lefutottam életem első félmaratonját, Kispál koncerten voltunk a zenekar sok-sok éves eltűnése után, a Fishing On Orfűn fesztiváloztunk, és voltunk Virágék igazi népies esküvőjén.

  • július: Kolos elrabolt és egészen Tiszakécskéig vitt, ahol egy picit megmártóztunk a Tiszában, de a fürdésnek itt még nem lett vége, mert a Velencei-tóhoz is elugrottunk hosszúhétvégézni és kempingezni; kihirdették a felvételi ponthatárokat, Anyut felvették az ELTE jogi karára, majd ennek örömére (is) elmentünk Kapolcsra sátrazni és művelődni

  • augusztus: ezúttal is a szülinapok hónapja volt, hosszabb időt Keszthelyen töltöttem, strandoltunk, felfedeztük a hévízi mozi szuper kistermét, amely családi mozihelyszínné változott azóta, Toulouse-Lautrec kiállításon jártam a Szépművészetiben, Kolossal is Balatonoztunk, Keszthelyen és Balatonbogláron, ahol Kiscsillag koncerten tomboltunk, majd Zamárdiban folytattuk a Balaton körüli turnét, a Strand Fesztiválon áztunk agyon, de legalább a John Newman koncertre eljutottunk; felfedeztük a Mom Park remek szabadtéri színpadját. 

  • szeptember: 5. évforduló Kolossal, Belvárosi Színház Anyuval, kézműves sörfesztivál és @rc kiállítás Kolossal, Dada és szürrealizmus kiállítás a Szépművészetiben

  • október: Kata kisbabája, D. Tóth Kriszta dedikálta a könyvemet, Kolos kórházba került

  • november: Kolos kórházban, műtét, más nem is nagyon történt, elég szomorú hónap volt, de azért Anyuval jártunk a Ludwig Múzeumban és elkezdtem készülni az adventre is

  • december: Kolos végre otthon, Pécsett jártunk a munkatársaimmal, Kolossal felállítottuk az első közös karácsonyfánkat és az ünnepeket otthon töltöttem Keszthelyen
Ezek a számok voltak a legjobbak:






Filmek, amiket szerettem: Populaire kisasszony, Kon-Tiki, Szerelem a felhők felett, Csillagainkban a hiba, A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt, A könyvtolvaj, Zűrös olasz esküvő

Minden egyéb: munkahelyi közös ebédek, mind a négy szülinapi tortám, új futóutak felfedezése, sütés-főzés az új konyhámban, hétvégi kávézások otthon (éljen a kotyogós kávéfőzőm!), gigagombócos fagyizó, lakásszépítgetés (folyt. köv.)

A 2015-ös mottóm pedig ez:



Képletesen és szó szerint is értve. Sok tervem van 2015-re, leírni most nem szeretném őket, de amint teljesül valamelyik, azt úgyis megosztom itt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése