2014. március 27., csütörtök

engem is elkapott a Duolingo őrület!

Az utóbbi időben kissé elhanyagoltam a Power English nyelvleckéket, pedig a kezdeti lelkesedés nagy volt, így talán ismét vissza tudok térni hozzá. A nyelvtanulás persze sosem szorult háttérbe teljesen, a mai napig sokat olvasok angolul a neten, rákaptam viszont a napokban én is a Duolingo őrületre. Először Viánál olvastam róla, majd máshol is és végül úgy döntöttem, hogy regisztrálok. Előre szólok, hogy függőséget okoz, akár csak a Pinterest, bár ez az utóbbinál azért kissé hasznosabb. Angollal kezdtem, mivel azt a nyelvet lehet "magyarul is tanulni", de ahogy egyre inkább belelendültem, kíváncsiságból meglestem a többi nyelvet is, és rábukkantam egy olyanra, hogy német tanulás angolul, tehát német mondatokat, szavakat kell angolra fordítani és fordítva. Az agytekervényeim szó szerint kattognak, ahogy az egyik nyelvről a másikra váltok, de rendkívül izgalmas. Kár, hogy szerb nincs.


via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése