2013. november 27., szerda

igazi kávéélmények.

Nem vagyok valami nagy kávéfogyasztó, ha reggeli felpörgésről van szó, akkor inkább zöld teával töltöm meg az utazóbögrémet. Kolos velem ellentétben rákapott a feketézésre, én pedig az Évi szülinapján fel lettem csigázva Frei Tamás kávézója kapcsán. Utánajártam, hogy hová tudnánk beülni, ami közel esik hozzánk, így végül az Aréna Plázában lévő Libriben kialakított Café Frei mellett döntöttem. A több mint sima találkozás (hivatalosabb nevén randi) majdnem az utolsó percig meglepetés volt, de úgy érzem, hogy sikerült Kolos kedvében járnom, és persze én is jól éreztem magam. Kolos Costa-Ricai kókuszos macchiatot választott, én pedig a hónap slágerét, a karácsonyi hangulatot idéző Katalán mézeskalácskávét. Valódi kávéíz, mindez kellemes környezetben. A kávélapon még rengeteg finomságot találtunk, így biztos visszatérünk még oda (vagy egy másik Café Frei-be), hogy azoknak is adjunk egy esélyt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése