2013. november 21., csütörtök

hasznos időtöltés utazás közben.

Még Moós Gergőnél olvastam az Effortless English nyelvtanulós hanganyagról, melyet ő futás közben szokott hallgatni. A múlt héten én is elkezdtem az első leckét. A dolog lényege, hogy hét napon keresztül minden nap végig kell hallgatni egy adott hanganyagot, melyben A. J. Hoge egy rövid történetet mesél el úgy, hogy tulajdonképpen az általa feltett kérdésekből ismerjük meg a sztorit. Ahogy újra és újra meghallgatjuk, egyre több kérdésre tudjuk a választ, mivel közben kikerekedik a történet. Ma már a második leckét kezdtem el, reggel munkába menet hallgattam végig. A futással szemben én inkább az ilyen holt idők kitöltésére használom ezt a fajta angol tanulást, hiszen legtöbbször nincs mód olvasgatni a villamoson vagy a buszon, és így legalább valami hasznossal foglalom el magam. A kérdésekre adott válaszok segítik, hogy könnyebben összerakjunk egy mondatot, és így tulajdonképpen "rejtve" elsajátítható a nyelvtan is, a szókincs gyarapodásáról már nem is beszélve.

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése