2013. november 3., vasárnap

az élet apró örömei. # 32 (@ home)

Kivettem pár nap szabadságot, hogy nekem is legyen őszi szünetem és hogy egy picit hosszabb időt tölthessek Keszthelyen.
  • batucada próba, csajok teljes létszámban, dobolás a dobszerkón.
  • könyvvásár a Sétálóutcán. könyvek szekrényben, bőröndben. természetesen nem tértem haza üres kézzel.
  • a múltkor az idei utolsó lángosozásról számoltam be, de tévedtem. Anyuval még bedobtunk egyet-egyet a Balcsiparton, kihasználva az október végi rendkívüli meleget, majd némi fröccsel öblítettük le a finom falatokat.
  • új, (sokkal) rövid(ebb) frizura.
  • sütibolt. csak a szokásos minyon és Rákóczi túrós kombó.
  • előástam a vízfestékemet és a temperát és festettem. csak úgy.
  • amikor kisKolos azzal üdvözöl, hogy "Dóri, én most arra készültem, hogy megöleljelek!"
  • töklámpás faragás Anyuval
  • tökből sosem elég. sütőtök rántva, krémlevesként és a kedvenc diós-feta sajtos-rozmaringos-lilahagymás-chilis-fahéjas, sütőben elkészített változat.
  • kineveztem egy befőttesüveget, hogy ezentúl abban gyűjtsem a pénzt a jövő évi nagy útra. minden aprópénz számít.
  • hosszú idő után újra uszodába menni Anyuval. nagyszerű keresztedzés volt ezer métert úszni és kiizzadni minden méreganyagot a szaunában.
  • a cukrászda kiülős részén sütizni így október végén.
  • Mamát rábírni egy sétára az otthon körül. 
  • napsütésben Murakami Harukit olvasni.
  • Anyuval megsütöttük a Zsófi-féle diós-csokis sütit. 
  • találkozni Dórival hosszú idő után. volt mit mesélnünk egymásnak.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése