2013. február 3., vasárnap

vándorcirkusz.

Az életem olyan, akár egy vándorcirkusz. Egyik helyről a másikra költözöm, hol hosszabb, hol rövidebb időt töltök el. Rendkívül unom már, alig várom, hogy egyszer legyen egy saját helyem, ahol egyben van az összes ruhám, könyvem és minden egyebem. Danitól elköltöztem, vagyis a cuccaim még ottmaradtak. Egyelőre Kolosnál szálltam meg, mivel kedden állásinterjúra kell mennem. Igen, tudtam, hogy pont most fognak behívni valahová. De legalább méltón zárult le egy periódus, a beköltözéskor is Kriszti bulin voltam, és most a kiköltözés előtti estén is. Ezúttal búcsúbuli volt, hiszen Kriszti a következő pár hónapot Belgiumban tölti majd. Persze most is nagyon jól éreztük magunkat, volt mindenféle finomság, szülinapi torta, nagy ölelések és hatalmas vendégsereg.

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése