2013. február 21., csütörtök

röhögve lomtalanítani a legjobb.

Most, hogy hazakerült egy csomó cuccom, ideje lesz egy nagyszabású selejtezésnek. A különféle kincsekkel, emlékekkel, karszalagokkal teli fiókomban kezdtem a lomtalanítást, így akadtam rá arra a noteszra, amiben még egyik nyáron gyűjtöttem az aranyköpéseket.
Jöjjenek a legjobbak:

  • "Egy ilyen értelmi képességű gyereknek ez tökéletes olvasmány." (Kriszta véleménye kisKolos babakönyvéről)
  • "Beszéljen meg tanulni!" (Dóri)
  • "Ennyi bé betű nincs!" (Dóri)
  • "A Dani még azon is megsértődött, hogy ő a Nyúl." (Judit)
  • "Hogy leégett a Kenya!" (én)  "Mindegy, mert úgyis mindenki a haját nézi." (Judit)
  • "Miért eszik a jogász a Mekiben?" "Mert éhes." (egy srác a VOLT-on)
  • "Jaj, de hajléktalan vagyok!" (Malkó)
  • "Ne turkálj az orromban azzal a szagtalan zöldséggel!" (Malkó)
  • "Mindent lehugyozol, amire híres ember van írva." (Malkó)
  • "Én is kérek szépen Negrot, b**** meg." (egy sátorszomszéd a VOLT-on)
  • "Ezentúl csak veled megyek koncertre." (Barna)
  • "Megerőltettem a szemem." (Malkó)  "Miért? Elolvastál egy könyvet?" (Péter)
  • "Kidudorodik, mint egy bibircsóka?" (Barna)
  • "24 x 2...na mindegy..." (Szabtom)
  • "De várj, van Hello Kitty kukacom is!" (Dóri)
  • "Löktem a showdert." (Dóri)
  • "Mit zabálsz már megint?" (Dóri)  "Semmit, csak lebeg a szatyor." (Fanni)
  • "Megint van ez a szigetes szar?" (én)  "Ez Lost." (Dóri)
  • "Ilyenkor sajnálom, hogy nincs a zsebemben egy gépfegyver." (Judit)
  • "De fanatikusan fogom ám kiírni." (Dóri)
  • "Kilóg a csöcse ennek a pannon egyetemes p**ának." (Malkó)
  • "Lesz tombola is?" (Kata)
  • "Hogy került Magyarországra?" (Judit)  "Nem tudom, de minek jött ide?!" (Dóri)
  • "Hogy tudod ezeket megtanulni? Ja, látom, hogy nem tudtad." (én)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése