2013. február 11., hétfő

családi ünnep, táncmulatság.

Hétvégén tartottuk az össznépi szüli- és névnapozást, Gábor 39, Papa 70 éves lett a napokban, nekem pedig névnapom volt. Volt sok finomság, extra savanyú citromtorta. KisKolos külön élvezte, hogy kétszer is el lehet fújni a gyertyákat, annyira bele tudja élni magát az ünneplésbe, hogy még az ajándékokról is azt hitte, hogy ő kapja őket. Kivételesen nem nála landoltak az ajándéktasakok, én pedig megkaptam a régóta áhított halványrózsaszín BeCake' fa tortatartót, melyet távoli, ám a közelben lakó rokonaink terveznek, alkotnak. Fel is avattuk rögtön a citromtortával. Miután degeszre ettük magunkat, kisKolos még érzett magában annyi erőt, hogy felkérjen táncolni (értsd ezalatt ugrálni) a nappali közepén, így hát csak pörögtünk és pörögtünk, de azt hiszem, én jobban szédültem már, mint ő.

Képek hamarosan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése