2013. január 3., csütörtök

bye bye 2012.

Kolossal sose rajongtunk a szilveszteri bulikért, eddig kettesben vagy náluk töltöttük az év utolsó éjszakáját, ám idén kivételt tettünk. Krisztiéknél a társasozós-beszélgetős-evős-ivós esték mindig jól telnek, és abból sem sülhet ki semmi rossz, ha ez az este szilveszterkor van. És tényleg, olyan volt, mint mindig. Rajtunk kívül még Judit és Rajna jöttek el, így hat fős társasággal búcsúztattuk 2012-t. Kolossal sajtos rudat készítettünk, 31-én egész délután azt sütöttük, egyik tepsit a másik után. De jól elszórakoztunk közben, én kimondottan szeretem, ha együtt alkotunk valamit. A többiek is készültek finomságokkal, volt egyrészt a szokásos szilveszteri menü lencsesalátával és virslivel, de Judit még külön készült finom padlizsánkrémmel, és olyan túrós-mogyorós süteménnyel, hogy utána még két napig azt ettem (külön köszönet Krisztinek, amiért csomagolt nekem belőle). A játék sem maradt el, kártyáztunk, játszottunk  Tabut és Beugrót. Másnap reggel a vadiúj 3D tévéjükön megnéztük a Polar expresszt, viccesek lehettünk, ahogy ott ülünk a kanapén, fejünkön az a nagy szemüveg és nézzük a matiné mesét. Jó évzárás és évkezdés volt, Krisztiéknél mindig jó lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése