2013. január 5., szombat

olvasónapló # 07- Stephen King: A mobil & Christine

Nem adtam fel az első Stephen King könyvem olvasása után, és azóta már kettőnek is a végére értem. Másodikként A mobilt olvastam el, amely már jóval izgalmasabb volt, mint a Duma Key. Mostanában nagyon lekötnek a zombis történetek, az alapsztori itt is valami hasonló volt, hiszen a mobiltelefont használó emberek egy furcsa hívást követően átváltoztak, és többé már nem azok voltak, akik előtte. A szerencsés "túlélők" szemszögéből láthatjuk a történteket, akik az ilyenkor természetes módon keresik a régről megmaradt dolgokat, próbálnak kapaszkodni a múltba és minél inkább alkalmazkodni ahhoz, ami velük és az emberiséggel történik. Érdekes volt a sztori, bár a vége nyitott maradt, azaz mindenki döntse el maga, hogy mi lesz a folytatás.
Úgy érzem, ha jó Stephen King könyvet akarok olvasni, akkor inkább a régebbi művei között kell kutakodnom. Még Kolosnak vettem meg egy garázsvásáron a Christine című könyvet, de mivel őt még a Trónok harca vaskos kötetei kötik le, így én olvastam el előbb. Igen, ilyen egy igazi Stephen King mű, legalábbis én egész eddig erre vártam. Izgalmas, fordulatos, a kevésbé rémisztő részeken kívül is lekötött a cselekmény. A főszereplő Christine, az "élő" autó, aki tulajdonosán kívül mindenkire féltékeny, mindenkit meg akar ölni. Némely esetben sikerül is neki, bár azért akadnak túlélők.

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése