2011. október 2., vasárnap

még mindig nyár

Ezen a héten be lettem dobva a mély vízbe, már ami a szakmai gyakorlatot illeti: kiküldtek ugyanis egy eseményre. Egy benzinkútnál kellett figyelemmel követnem hazai "sztárok" versengését, abból a célból, hogy ki tud az újfajta üzemanyag 1 liternyi mennyiségéből több utat megtenni. Szerencsére nem voltam egyedül, a Stop fotósa is ott volt, akivel egész sokat beszélgettem és együtt fogyasztottuk el a sajtósoknak kikészített croissant-okat. A rendezvényről visszatérve a szerkesztőségbe egy cikket kellett kanyarítanom a dologból, ami nem sikerült túl jól, mivel kiderült, hogy nem igazán vagyok otthon a bulvár témákban, nemhogy nem olvasok, de írni se tudok ilyeneket. Szóval megvolt első nagyobb csalódásom is, talán legközelebb valami értelmes dologról kell írnom értelmes stílusban. Ma amúgy is megkeresett a Gyula és megígérte, hogy majd elvisz magával valami eseményfélére.
Tegnap kihasználva, hogy itthon vagyok, összecsődítettem a bandát és beültünk a Dóri, Malkó, Barna, Pusi, Laura meg én Művházba, majd miután az összes készletet feléltük, átmentünk még Nempadlásba is. Családi programként ma az Anyuval elbicajoztunk a gyenesi strandra, ahol élveztük a meleg napsütést (október 2-án!), akár még fürdőruhát is húzhattunk volna. A víz persze jéghideg volt, épp hogy beleálltam bokáig. Ez a sokáig kitartó nyári meleg nagyon jót tett, külön öröm volt végre a csendben és nyugalomban napfürdőzni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése