2011. szeptember 25., vasárnap

sok-sok élmény

Hétvégi beszámoló következik. Ezen a héten voltam először a stop.hu-nál. Van külön kis gyakornoki asztal számítógéppel, amin gépelgetnem kell az újságcikkeket. Egyelőre különféle sajtóközleményeket kell átalakítanom értelmes(ebb) szöveggé, amik aztán kikerülnek a honlapra. Például egy ilyen a Quimby novemberben esedékes szülinapi koncertjére való felhívásom: http://stop.hu/articles/article.php?id=937513.
Csütörtök este a Krisztihez voltam hivatalos, fényképes élménybeszámolót tartott ugyanis a nyári egy hónapos londoni élményeiről. Sütiket is falatoztunk közben, nem is akármilyet, maga az angol királynő sütötte! Persze-persze. Ezen kívül Kate Middleton eljegyzési gyűrűje is nagy attrakciónak számított. Jó volt egyet dumálgatni a pagonyos csajokkal, mindig feltöltenek az élményeik (de erről már írtam).
Pénteken a Kolos unokatesójához, a Zsombihoz mentünk, aki még jópár emberrel együtt bérel egy hatalmas albérletet itt Pesten. Most találkoztunk először, de a Yonderboi imádat meg az a whisky kóla bejött (a Pati skót whiskyjének maradékából).
Tegnap kihasználva a szép időt, elmentünk a Kolossal és az apukájával a szentendrei skanzenbe. Sajnos elég korán bezártak, így kicsivel több mint a felét tudtuk csak megnézni a Magyarország különféle tájegységeit elénk táró épületekből és állatokból. A malacok különösen nagy sikernek örvendtek (főleg Kolos részéről), nekem leginkább az épületekből kiáradó illat tetszett. Ezután még Szentendre belvárosában is sétálgattunk kicsit, belestem a szerb templomba, ahol épp mise volt és isteni tömjén illat. A Duna mellett egy szerb éttermet is kiszúrtam, talán majd egyszer beülünk egy pljeskavicára.
Ma a margitszigeti futáson kívül itthon voltam. Eredetileg a Ludwig Múzeumba szerettem volna elmenni, de kiderült, hogy egy új kormányrendelet miatt már nem lehet megnézni ingyenesen a hónap utolsó vasárnapján az időszaki kiállításokat, csak az állandókat. Engem pedig a Ludwigban az időszaki kiállítások azok, amik érdekelnek. Köszönöm szépen a kormánynak, hogy a ZP-n kívül (amit a héten bezártak), ezt a kikapcsolódási lehetőséget is elvették tőlünk, fiataloktól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése