2011. október 20., csütörtök

némi lemaradás

Hú, jó sok mindenről nem számoltam be az utóbbi időben. Pedig voltam dolgozni a HVG Állásbörzén, ahol két nagyon aranyos lánnyal hostesskedtem, ez az egy előnye volt az egész napos ácsorgásnak, na meg hogy "nyertünk" egy csomó Red Bull-t. A hétvégén dobolni is voltam végre, Rábapatyon léptünk fel, lent töki pomposoztunk és forralt boroztunk, fent a VIP-ben pedig whiskykólát iszogattunk nagy puccosan. Néha azért játszottunk is egy kicsit. Múzeumi program is akadt a hétvégére, az Anyuval megnéztük Az örökéletű farmer kiállítást, amiről egy cikket is írtam a stop-ra. Külön öröm, hogy már a nevem is odakerült a cikk végére, valamint az én fotóim láthatóak a szöveg mellett. Ha már ott voltunk a Balatoni Múzeumban, megnéztük a már teljes egészében felújított állandó kiállítást. Egy részét én már láttam, de most a végét is megnéztem, igazi retró hangulatú balatoni büfé van berendezve, valamint egy tóparti nyaraló is. Ma is szenteltem némi időt az újságírói pályafutásom egyengetésére, kiküldtek ugyanis egy sajtótájékoztatóra. A rendkívül elit Mix Klubban tartotta Ákos a vadiúj cd-jének és dvd-jének a bemutatóját. Sajnos tiszteletpéldányt nem adtak, de kihasználtam a helyzetet a puha kanapén ülve és rendeltem egy capuccinót. Iszogattam, jegyzeteltem, tetszik ez az életforma. Utána nem is kellett bemennem a szerkesztőségbe, itthonról megírhattam a cikket, ami meglepő módon végre tetszett a szerkesztőnek. Ez most már a második.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése