2014. szeptember 1., hétfő

az élet apró örömei. # 38


  • Filmezés és pizzázás a munkahelyen. Robin Williams emlékére néztünk meg egy filmet az ő főszereplésével.
  • Utolsó nyári fagyizás Dórával a gigagombócos helyen. Legalább hazafelé nem kellett a tölcsérről lecsorgó olvadt fagyival vesződni, hiszen kellően hűvös volt az idő.
  • Közös nyárbúcsúztató lecsófőzés, igazi mentatea és kaktuszfüge a munkahelyen.
  • Dóra meglátogatott a könyvtárban, körbevezettem és megmutattam neki az érdekességeket.
  • Én pedig Katát látogattam meg az albérletében. Jó volt végre találkozni és beszélgetni.
  • Tompos Kátya & Hrutka Róbert koncertje a MOM Kulturális Központban Gusztival és Kolossal. Hallhattunk francia, bolgár, orosz dalokat, Kátya trombitahang és kutyaugatás kíséretével. Ez az a hely, ahová még visszatérünk.
  • Randi Kolossal a Turisztban.
  • Nagyon finomakat ettünk a hétvégén, szombaton krumplis lángost sütöttem (ez is úgymond nyárbúcsúztató volt), vasárnap pedig Kolos volt a gyros mester, én pedig a köretet készítettem.
  • Konyhakertünk első tagja egy snidlinghagyma. Kíváncsi leszek, meddig bírja majd, amit lehetett, azt már leszüreteltem, a többi rajta múlik.
  • Ami pedig nem apróság, hanem bizony elég nagy dolog, hogy pontosan 5 évvel ezelőtt tartottunk egy koleszos bulit, ahová Kolos is eljött. 
Kövessetek Instagramon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése