2014. július 21., hétfő

nyaralás a Velencei-tónál.

A rövid nyaralás is nyaralás és itthon is lehet nyaralni, nem csak külföldön. Ez volt a mottója a velencei-tavi hosszított hétvégés kiruccanásunknak Kolossal. A pénteket mindketten kivettük és már reggel le is vonatoztunk Velencére, némi túrázás után meg is találtuk a kempinget, ahol sátraztunk. A napjaink strandolással teltek, lebegtünk a matracon, napoztunk, strandkajákat ettünk. Első nap egy, Kolos által már ismert hamburgerezőbe mentünk, majd a hirtelen jött zivatar elől menekülve egy közeli panzióba ültünk be sörözni.
Az első éjszakát, amit a kempingben töltöttünk, nem mondhatnám felhőtlennek, mivel sikerült az esti zúzós koncerteknek helyet adó színpad közelében eldobni a sátramat, így már másnap reggel a költözés mellett döntöttünk. Nem bántuk meg, a második éjszaka már nyugodtabban telt, főleg, hogy előtte még egy békaleséssel egybekötött borozgatást is csaptunk a tóparton.
Azt a kis esőzést leszámítva remek időnk volt, vasárnap még a nap is megkapott minket, vörösek lettünk, mint a rákok, kenegethettük is egymást a napozás utáni hűsítő krémünkkel.

További képek az Instagramon!