2014. január 14., kedd

fussunk haza a munkából!

Az úgy volt, hogy Dóra barátnőm nemrégiben hazafutott a munkahelyéről. Ekkor esett le nekem is, hogy így is lehet. Eddig folyton azon töprengtem, hogyan oldható meg a munkába futás, értem ez alatt, hogy hogyan tusolok majd utána és hogy viszem el a táskámat, valamint az aznapi ruhámat. Ám így a probléma megoldva. Reggel elvittem magammal a futócuccomat, majd a munkaidő letelte után átöltöztem és hazafutottam. Mivel rendkívül közel lakom a könyvtárhoz (3 km mindössze), így egy kicsit kerültem. A rakparton elfutottam a Margit-hídig, a szigeten tettem egy kört, és csak ezután vettem az irányt hazafelé. 
ui.: Nem találkoztam a szatírral, bármennyire is "késő" volt és bármennyire is úgy voltam eddig, hogy én aztán nem futok egyedül a szigeten sötétben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése