2014. január 21., kedd

az élet apró örömei. # 34

Oké, tudom, eltűntem az utóbbi időben, de ez nem jelenti azt, hogy nem történtek jó dolgok az idei év első pár hetében.

  • Elkezdtem a jegyzetelgetést a gyönyörű Chagallos határidőnaplómba.
  • Remek filmeket láttam: Mielőtt felkel a nap, Mielőtt lemegy a nap, Mielőtt éjfélt üt az óra - trilógia. Az alapsztori amilyen egyszerű, annyira kedves és élettel teli, a szereplők és a párbeszédek teljesen hétköznapiak. Jó volt eltölteni néhány órát ezzel a kedves párossal, évről-évre nyomon követni az életük alakulását és hogy hogyan fonódik össze a sorsuk egy véletlen találkozásnak köszönhetően. Az egyes filmek vége mindig kicsit nyitott maradt, sosem volt egyértelmű, hogy hogyan is folytatódik majd a következő rész, hogyan alakulnak az események.
  • RUNtotta! A futótársadalom új gyülekezőhelye a Frankel Leó utcában, ahol picit le lehet ülni, limonádét vagy szörpöt hörpölni, és finom süteményeket falatozni. Dórával egy edzésükön is voltunk már, minden csütörtökön várfutás van Ulrikkal, tegnap pedig a MindenFutás Egyeteme előadásán voltam, ahol Balassa Levente sportpszichológus (ezt a szót leírni is nehéz, nem csak kimondani) beszélt arról, hogy hogyan hatnak a lelki tényezők a szabadidő sportolók teljesítményére. 
  • Kolossal kézműves sörözőben jártunk, ahová már régóta szeretett volna beülni és ahol megállapítottuk, hogy az ír sörnél, valamint a szilvásnál nincs finomabb, igaz, nem kóstoltuk végig az itallapot, de ezeknél csak rosszabbakat választottunk. Na jó, az a csokisnak álcázott kávés is ízlett.
  • Zsófival és Lacival szakmai napon jártunk a Szépművészeti Múzeumban, megnéztük a Caravaggiotól Canalettoig című kiállítást. Ismét rájöttem, hogy én szeretem a barokk festészetet a maga giccsével együtt, de legalább élethűek az ábrázolások (fotórealizmus?). Canaletto városrészeket ábrázoló festményei különösen tetszettek.
  • Vettem új futócipőt! Gyönyörű, kényelmes, csajos, Nike Pegasus 30.
  • Anyunak a hétvégén tartottuk a névnapját, volt rengeteg finomság (Sport szeletekkel készített sütemény, medvehagymás pogi, fetás-olívás muffin) és végre átadhattam a kissé öncélú ajándékomat (ami karácsonykor otthon felejtődött), a Café Freiben vásárolt fehér teát.
  • ...minden apróság: zöld turmix reggelire / gránátalma / vitaminbombák / sok futás / jó könyvek párhuzamosan: Murakami Haruki: A színtelen Tazaki Cukuru és zarándokévei, Maupassant: Egy asszony élete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése