2012. június 18., hétfő

strand, limonádé, óriási olvasottsági adatok.

Végre itt a kánikula, és az, hogy ebben a rekkenő hőségben a fővárosban maradtam sem állta útját annak, hogy strandon töltsem a vasárnapot. Kolossal és apukájával elmentünk a Bánki tóra napozni, fürdeni még nem mertem, csak a lábamat lógattam be a vízbe a saját kis stégünkről.
Ma délután pedig lakásnézőben voltam az új albérletben. Az új (saját) szobámon még bőven van mit alakítani, de némi festés és dekoráció nagyot dob majd az összhatáson. A Rajna volt az idegenvezetőm (Judit Balatonozik - a mázlista [nemsokára én is megyek]), megmutogatta a környéket is, mit hol érdemes venni satöbbi, valamint beültünk kedvenc törzshelyükre, a No Name-be egy fincsi limonádéra.
A nap híre pedig, hogy a hg-re írt nagy cikkem (Házak a fa körül) elérte a 10 ezer (!) oldalmegnyitást, és még nincs vége a napnak. Rekordot döntöttem. (Ja, és az index.hu-ra is kikerült a főoldalra a cikk - hatalmasmosoly.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése