2012. június 15., péntek

lemaradás pótlása.

Le vagyok maradva, mint a borravaló, már ami a blogolást illeti. Ismét nincs net az albérletben, ami engem most már nem igazán érdekel, hiszen holnap költözöm (jobbanmondva a cuccaim a Koloshoz). Bár hogy hogyan és hová fér majd el ez a sok holmi, azt nem tudom. Most a hg-ből írok, úgyhogy következzenek az elmúlt időszak eseményei röviden:

  • Meló, meló, meló. Borítékolás van ezerrel, épp egy kormánymegbízáson dolgozunk, szóval többet nem árulhatok el, a titoktartás kötelez.
  • Meló van a hg-nél is. Két nagy cikkem várható hamarosan az Építészet rovatban (az egyik galériás!).
  • Azért buli is volt, Belvárosi Fesztiválon jártunk Kolossal, és egy kicsit a Krisztiékkel is. Az Európa Pont idényzáró bulijára is elvittem a Kolost, a Bin Jip lépett fel, az új tagjuk szuper, őrült nagy táncolás várható a VOLT-on, ahová most már tuti megyünk két hét múlva.
  • Ellátogattam a Látomás showroomba. Még sosem voltam ilyenen, egy belvárosi lakás van berendezve ideiglenes ruhaboltnak. Egy madárkás Women' Secret kistáskával lettem gazdagabb.
  • Nem mellesleg levizsgáztam a suliban, ezennel szakképzett sajtótechnikus (is) vagyok. Hurrá!

Colorstar

Bori




ITI


Quimby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése