2012. április 28., szombat

helikon.

Letelt a két év, újból középiskolásoktól volt hangos Keszthely. Tegnap egész nap helikonoztunk, délelőtt beültünk a Dórival a színházba. Ezután én frissen vásárolt könyvekkel (találtam egy Ivo Andrić kötetet is, ami másnak nem kell, nekem hatalmas kincs!), a Dóri marcipánsünivel felpakolva elmentünk a Csokonaiba, hogy meghallgassuk századszorra a Macskákat (nem is értem, miért nem tudnak valami újjal előrukkolni egyes énekes csajok), valamint megnézzük a különféle táncosokat és zenekarokat. Közben Krisztáék is befutottak, együtt elmentünk a kisKolosért a bölcsibe. Hát én ennyi tökmag gyereket még nem láttam egy kupacon.Tovább folytatva utunkat, a Balatoni Múzeumba mentünk, ott voltak ugyanis a kórusok, és nekem mint egykori helikonos énekkaros fellépőnek kutya kötelességem volt őket megnézni. Találkoztam rég nem látott zongoratanárnőmmel is, a műsort pedig babzsákfotelbe süppedve hallgattuk. Kicsit hazamentünk regenerálódni, majd este újból a Múzeumnál kötöttünk ki, hiszen akkor volt az összkar, bár idén úgy éreztem, hogy kicsit kevesebben voltunk a korábbi évekhez viszonyítva. A Forr a világ sokadik gyakorlásra összeállt, imádom, hogy több százan éneklünk egyszerre. Az este ezután a Balcsiparton folytatódott, szokásos padunkon ülve, később Malkóék is csatlakoztak hozzánk, majd együtt mentünk a PASO-ra, amiről elég legyen most annyi, hogy fogunk mi még együtt koncertezni.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése