2012. március 4., vasárnap

feltöltődés.

Végre itt a tavasz, ennek örömére megvolt az első futás is a Margitszigeten (ami után két napig alig bírtam menni). Szellemi felfrissülésként a Luciával és a Nórival elmentünk a MOME-ra egy előadásra. Képviseltette magát a Tudatos Vásárlók Egyesülete, a Critical Mass, valamint Bódvalenke freskófalu, a szomjunkat pedig fair trade teával oltottuk. Három hét után végre hazajöttem, beiktattunk egy hagyományos Művház estet a bandával, bonbont gyártottam (mely olyan finomra sikerült, hogy a kisKolos 10 percig üvöltött egyfolytában, hogy kér még belőle, pedig előtte kettőt betömött már egy az egyben), sütöttem az Anyuval és a mai séta megkoronázásaként még a Sütiboltban is voltunk. Szokásos keszthelyi hétvége, de én pont így szeretem.

Aszalt sárgabarackos - mogyorókrémes bonbonok. A forma új, az Anyu meglepetéseként ezen az állatoson kívül még kettő bonbonforma várt rám az ágyamon. (: 

Aszalt sárgabarackos zabfalatok. A recept a főzősblogomon (http://dorkafoz.blogspot.com).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése