2011. február 28., hétfő

Taiwan szólít minket

Szombaton némi gyakorlatos munka után megnézhettem a Taiwan Calling kiállítást a Ludwigban, szerencsémre épp akkor kezdődött egy tárlatvezetés, így én is csatlakoztam a csoporthoz. Taiwani kortárs művészek fotói, videói és egyéb képzőművészeti alkotásai szerepeltek a kiállításon. Nekem legjobban a Kristályváros elnevezésű kis "performansz" tetszett, az átlátszó műanyag dobozok városát egy sínen mozgó fény vetítette falra, így olyan érzés volt, mintha a dobozépületek között járnánk. Ezen kívül ötletes volt még a jégből hóemberkészítő videó (a tárlatvezető csaj elmondta, hogy mivel Taiwanon meglehetősen ritkaságszámba megy a havazás, így mikor nálunk jártak a művészek, és épp esett a hó, bizony jó ideig hanyagolni kellett őket, hiszen a hógolyózást nem hagyhatták ki), valamint a Guggenheim Múzeum belépőjegyeiből készített növények, melyeket a művész, New York-i jegypénztárosi munkája során alkotott, hiányolván a sok zöldet a környezetéből.
A hétvége második napján Kolossal és apukájával kimozdultunk egyet a napos idő okán, elkocsikáztunk a Bánki-tóhoz. Körbejártuk, megcsodáltuk és megmozgattuk a jeget, mely a tavat borította, s melyen nem lehet korcsolyázni. Hazafelé a Kolos vezetett, nagyon szeretem, ha ő ül a volánnál, olyan megnyugtató és biztonságos, és nem mellesleg szexi. (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése