2011. február 14., hétfő

megint itt

Ismét Budapesten (így egy hónap után). És nem is akárhogyan kerültem ide, ugyanis a Sulijárat hozott fel, ez a fantasztikus új szolgáltatás, mellyel röpke egy és háromnegyed óra alatt ideértem. Egy kilenc fős kisbusszal jöttünk, csak hárman voltunk utasok, így nagyon kényelmesen elfértünk. A Bercsényi utcánál szálltam fel, és a Daykánál meg le, szóval nem is kellett sokat gyalogolnom a koleszig. Az út pedig gyorsan eltelt, mondhatjuk úgy is, hogy pont egy Waldeck meg egy Bin-Jip albumnyi ideig tartott. Arról meg nem is beszélve, hogy csupán egy 1000-est kellett kifizetnem. Hétvégén a Kolosnál voltam, ma viszont visszajöttem a koliba, mert aerobik volt este. Rengetegen voltunk, így első alkalommal a félévben, én viszont csak egyedül mentem, egyelőre nem akadt lelkes jelentkező.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése