2014. május 25., vasárnap

a 25 az új őrület!

Idén megdőlni látszik a születésnapi torták számának rekordja, eddig háromnál tartok, de lesz az négy is. Tekintettel arra, hogy a szülinapom csütörtöki napra esett, szombaton pedig egy esküvőre voltunk hivatalosak, emiatt úgy döntöttem, hogy most már itt az ideje, hogy egyrészt szervezzünk egy lakásavató bulit és mellé még jó apropónak tűnt a születésnapom is.
22-én Kolossal kettesben ünnepeltünk, kaptam meglepi feketeerdő tortát, amire egyáltalán nem számítottam, de nagyon örültem neki.




Pénteken pedig már munka előtt nagy sürgés-forgásban voltam a konyhában, elkészítettem a muffintésztát és a torta alapját, ezzel is megkönnyítve a délutáni készülődést. Este jöttek is a vendégek szépen sorban, mindenkitől kaptam valami szépséges ajándékot, amit ezúttal is köszönök. Az ajándékok mellett többen is készültek finomságokkal, Krisztitől még egy tortát is kaptam (igen, ez a harmadik torta), melyet még az előszobában, a Boldog születésnapot dallamával együtt adott át. Ezután nem is maradt hátra más, mint a nagy eszem-iszom és bár a társasozás elmaradt, az Ország-várost nem lehetett kihagyni, már csak azért sem, mert mindenki ezer éve játszott ilyet utoljára. Hajnali 1-ig tartott a móka, ezután az ittmaradókkal együtt nyugovóra tértünk, másnap pedig a srácok által hozott finom péksütikkel együtt ébredeztünk.
Nagyon jól éreztem magam, mind csütörtökön, mind pedig a bulin, mert olyanokkal lehettem, akiket nagyon szeretek és remélem még máskor is vendégül láthatjuk őket.












...további képek hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése