2014. február 18., kedd

a Balaton túlsó csücskében.

Elkezdődött valami új. Még nincs itt a tavasz, bármennyire is elő-előbukkan mostanában a nap, de a változás szele már érzékelhető. Úgy érzem, hogy ez pozitív változás lesz. Az utóbbi hetek a maguk keserűségével lehetőséget adtak a lecsillapodásra és az átgondolásra. Át tudtam gondolni, hogy mi is az igazán fontos. Most jól érzem magam a bőrömben, van miért felkelnem reggelente, békében és boldogságban hajthatom le a fejemet estkénként. A hullámvölgyek jönnek-mennek, most épp fent evickélek. Tisztában vagyok vele, hogy jöhet még a lent is, de már másképp tekintek rá. 

A hétvégét Kolossal töltöttem, vasárnap vele és Gusztival egy szállítmányozással egybekötött kirándulásra mentünk Balatonalmádiba. Sétálgattunk a helyi utcácskákban és a strandon, ebédre pedig átruccantunk Veszprémbe, hogy keressünk egy pizzériát. Szeretem az ilyen spontán kiszakadásokat a négy fal közül, főleg ha azokkal lehetek, akik fontosak nekem. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése