2012. december 21., péntek

Diótörő - végre!

Tegnap végre eljött az az este, amire hm... talán körülbelül 15 éve várok. Nagyjából 6 éves lehettem, amikor egy nyamvadt betegség ledöntött a lábamról és ki kellett hagynom A diótörőt az Operában. Pár éve pedig az a szerencsétlenség ért évről évre, hogy elkapkodták előlem a jegyeket. Idén szemfülesebb voltam valamivel, bár így is csak a kakasülőre tudtam jegyet venni, de legalább ott voltunk. Kolossal mentem, szépen kiöltözve, s a kakasülő helyett hamarosan az egyik oszlop mellől tudtuk nézni az előadást, igaz, hogy állva, de legalább láttunk mindent. Gyönyörű volt a díszlet, a balerinák tütüje, a zene (amit már rongyosra hallgattam előtte, s Kolossal is egyfolytában azt dúdolgattuk a megelőző napokban). Karácsonyra hangolódásra tökéletes volt, és nem hiszem, hogy van ezek után olyan kislány, aki ne akarna balerina lenni. Csak magamból indulok ki.

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése