2012. augusztus 12., vasárnap

és még egy kerti party.

Nem bírjuk abbahagyni a kertben sütögetést, tegnap tartottuk a családi össznépi szüli- és névnapozást (szinte mindenkinek az utóbbi pár hétben volt valamilyen napja). Kolos idén kimaradt a buliból, mivel hazautazott (ma megy a Szigetre Killers koncertre a mázlista), de így is akadt bőven, akit fel lehetett köszönteni. A Gábor idén is elkészítette az előételként szolgáló, ám mégis hatalmas adagot kitevő extra sajtos articsókás specialitását, ami tavaly még nem ízlett annyira, de most, hogy jó sok sajt volt rajta, így már jobban bejött. Úgy jóllaktam vele, hogy az igazi főételnek, a pomposnak már alig maradt hely a gyomromban. Ezután még ünnepi szedertorta is volt, meg szilvás Unikum. Ez utóbbi szintén ízlett, pedig sose voltam oda a kesernyés ízekért. Az meg plusz öröm volt, hogy habár én nem voltam ünnepelt, mégis kaptam ajándékot, a Krisztától két általa varrott kis szütyőt, amiben mindenfélét lehet tárolni, valamint még egy szál rózsát is a Papától, gondolom inkább minden nő kapjon, mint egy sem alapon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése