2012. május 18., péntek

kultúrsokk!

Már sokszor próbáltam eljutni a Pesti Est Kultúrsokkra, amit havonta egyszer rendeznek meg és általában számomra is érdekes embereket hívnak meg, de mindig valaki lemondta a programot. Ám ebben a hónapban végre eljutottunk az Akváriumba, a Dóra, a Kolos meg én. (Ezúton üzenem Péternek, hogy szégyellheti magát, amiért nem jött el!) A vendégek Lovasi, Palya Bea és Hujber Ferenc voltak, akikkel Lévai Balázs beszélgetett, ezúttal a Pénzcsináló című filmről (ami szerintem egy borzasztóan unalmas film, nem is értem az Oscar jelölést), a K2-ről és Závada Péter verseskötetéről. Utóbbit kivéve elég negatív vélemények születtek, ám mindez a résztvevők humoros beszólogatásainak köszönhetően annyira nem volt vészes fikázás.
Tegnap befejeződött a diákmelóm (egy időre), eléggé kipurcantam tőle, azt hiszem némi regenerálódásra lesz most már szükségem Keszthelyen. Ma reggelire olyan finom, még meleg kakaóscsigát sikerült vennem, hogy egészen helyrebillentette az egyensúlyomat, mindent, amit a munka (muka...) felemésztett bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése