2011. augusztus 2., kedd

Völgy

Ha nem is ottalvósan, de azért idén is sikerült eljutni egy napra a Művészetek Völgyébe. Autóval mentünk, tehát családosan, jött a nagy meg a kicsi Kolos is. Ahogy a parkolóból beértünk Kapolcs központjába, egyből össze is futottunk a Gyulával, úgyhogy kaptam az alkalmon és gyorsan megköszöntem a gyakorlati helyemet, és elújságoltam, hogy már sikerült felvennem a kapcsolatot a főszerkesztővel. A napi program a szokásos volt, végigjártuk az összes kirakodókkal teli udvart, könyveket vettem és egy Ambrus nevű kisfiú által készített gyűrű boldog tulajdonosa is lettem. Átsétáltunk Vigántpetendre is, tökiéknél bedobtunk egy kis pompost, nézelődtünk, és amíg kisKolos a játszótéren múlatta az időt, mi nagyok a Zöld udvarban töltöttünk ki különféle természetvédelemmel és szelektív hulladékgyűjtéssel kapcsolatos totókat jobbnál-jobb nyereményekért cserébe (idén egy olívás szappan és egy vadiúj pamut bevásárlótáska ütötte a markomat). Miután ismét visszatértünk Kapolcsra, egy magas kőkerítésen üldögélve végighallgattuk az Amorf Lovagok gyerekeknek (inkább gyermeklelkű felnőtteknek) szóló koncertjét. Szóval sok mindent sikerült belepréselni ebbe az egy napba, vásárolgatás, koncertezés, és noha idén az időjárás egyáltalán nem kedvezett a többnapos völgyezésnek, talán jövőre ismét visszatérhetünk szeretett sátorozóhelyünkre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése