2011. augusztus 25., csütörtök

leto

Avgust: jedva jedvice ovde je leto. Sunce sija i jezero je vrlo toplo. Ja plivam svaki dan. Mi (Kolos i ja) smo kupujeo matrac pre nekoliko dana. Celo popodne mi legnamo na matrac. Kadkad brčkimo se u mali vodi sa moj bratanacom ili gradimo kulu od peska. Poped toga ja učim srpski jezik na plaži. Ja čitam ELLE magazin (srpsko izdanje) ili učim reči i gramatiku. Mi pijemo mnogo hladnu mineralnu vodu i jedemo sladoled i voće (grožđe, breskvu, lubenicu).

Август: једва једвице овде је лето. Сунце сија и језеро је врло топло. Ја пливам сваки дан. Ми (Колош и ја) смо купује матрац пре неколико дана. Цело поподне ми легнамо на матрац. Кадкад брчкимо се у мали води са мој братанацом или градимо кулу од песка. Попед тога ја учим српски језик на плажи. Ја читам ЕЛЛЕ магазин (српско издање) или учим речи и граматику. Ми пијемо много хладну минералну воду и једемо сладолед и воће (грожђе, брескву, лубеницу).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése