2011. április 5., kedd

egy kis tavaszi jazz

Tegnap Anyummal jó szokásunkhoz hűen elmentünk a színházba hallgatni némi jazz muzsikát. A Keszthelyi Jazz Műhely volt az első zenekar, eljátszották a Pick up the pieces-t, már csak a Timi hiányzott, hogy énekelhessek vele. A második, egyben az este fő zenekara a Hárs Hegy Band volt, akiket én annyira nem ismertem, az énekesnőiket viszont annál inkább, az egyik a Gereben Zita volt az Emil. RuleZ!-ből, a másik pedig Kozma Orsi a réges-régi Jazz+az-ból. Az énekesek nélküli számok nekem annyira nem tetszettek, de lehet csak mert fájt a fejem, és nem volt jó érzés azt a bőgő gitárt hallgatni. Kozma Orsi a visszataps után még egy Jazz+az számot is elénekelt, aminek külön örültem, mert eszembe juttatta azt az 1999-es keszthelyi koncertet, melyet végigénekeltem zuhogó esőben, a kertmozi egyik székén állva, csuklyával a fejemen kis 10 évesként. Az estének még egy pozitív momentuma volt, elástuk a csatabárdot a Lacival, úgyhogy megyek vissza a zenekarba dobolgatni. Megérte elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése