2011. március 29., kedd

helló, Turiszt!

Múlt héten a fővárosban járt Malkó barátunk, így hát gondoltam összefuthatnánk egyet. Találkoztunk is csütörtök este az Astorián, ő, a Kolos meg én. Elsőként, ha már úgyis egy köpésre voltunk tőle, bementünk a campusra, megmutogattuk mi merre. Ezután Turisztba akartunk beülni, de tele volt, ezért elfoglaltunk egy szabadtéri helyet az Ördögsaroknál, amit nem különösebben preferálunk, de egy sör erejéig megteszi. Aztán mikor már nagyon fázni kezdtünk, engem már az a pokróc se melegített túlságosan, ismét visszanéztünk Turiszthoz, melyben még mindig zajlott az élet, viszont kissé túlnézve a hatókörén a szomszédos - eddig puccosnak titulált, bár némely szempontból korántsem az - helyre ültünk be. Jól sikerült az este, sokat beszélgettünk "szakmai" és egyéb dolgokról.
A hétvégét a Kolosnál töltöttem, próbáltuk írni a szakdogát, azért írtunk is valamennyit, ám én még most is úgy érzem, hogy otthoni nagy magányomban tudok a leginkább elmélyedni benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése