2013. július 20., szombat

élménygyűjtés.

A héten több barátommal is sikerült találkákat összehozni, sőt még futni is voltam, tehát abszolút kezdek visszatérni a pesti életbe. Még a hét közepén látogattam meg Krisztit, aki nemrég tért haza Belgiumból, ahol egy tartalmas Erasmus félévet töltött. A blogjának köszönhetően hétről-hétre nyomon tudtam követni, hogy éppen merre jár, de azért jó volt még egy fényképnézegetéssel egybekötött, a cenzúrázatlan részeket is megemlítő élménybeszámoló. Közben finom belga csokikat és waffeleket eszegettem, bár csak egymagamban, mivel Kriszti állítólag már unja őket. Hm, számomra érthetetlen.
Csütörtökön munka után ketten is a társaságomat igényelték, ezért sem Daninak, sem Luciának nem mondtam nemet, így egy hármas "randit" tartottunk a Toldinál. Élménybeszámoló itt is akadt bőven mindenki részéről egy-egy limonádé mellett.
Tegnap pedig végre összehoztunk egy futást Dórával, két kört futottunk a szigeten. A nagy hőségben mindkét csücsöknél igénybe vettük a frissítőállomásokat, és egy viszonylag jó időt futottunk. Dóra a chi futást alkalmazva jól bele is húzott a végén, nekem csak utána árulta el a titkát. Az edzés után Dóránál még hűtött citromos sörrel jutalmaztuk meg magunkat, és a közelmúltban történtek elmesélése itt sem maradhatott el.

via Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése