2012. szeptember 18., kedd

sokadik ARC.

Tegnap, ahogy annyi éve már rendszeresen, elmentünk az ARC Kiállításra a Kolossal. Az idei téma a Himnuszból kiragadott sor, "...jó kedvvel, bőséggel..." volt. Ezekből nem sok akad az országban, a plakátkészítőket azonban így is megihlette. A legjobb plakát szerintem az volt, amelyik egy folyamatábrát ábrázolt, középen a munkakereső lány, majd körben a folytatási lehetőségek: jelentkezés a munkára, majd jobb esetben válasz, de az is inkább elutasítás.Még sétáltunk egyet a kiállítás végigjárása után, szép, meleg őszi nap volt, meg is szomjaztunk, de szerencsére találtunk egy ivókutat. Majd utána még egyet, és még egyet, legalább tudjuk, hogy a Városligetben nem lehet szomjan halni. Még egy közeli kresz parkon is végigmentünk, jobbanmonva Kolos "vezetett" és elmondta, hogy melyik tábla mit jelent.
Ma pedig bent voltam a hg-nél, jó sokat dolgoztam, szerkesztettem két sajtóközleményt, írtam egy blog cikket és egy nagy cikket is az építészet rovatba. Holnap kikerül a maradék. Jó volt kicsit kreatívkodni és hasznossá is tudtam tenni magam.

Kolos régi álma teljesült: végigegyensúlyoztunk a köveken.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése