2012. január 11., szerda

kultúra és tudomány.

Nem is emlékszem, volt-e olyan félév, hogy ilyen hamar befejeztem volna a vizsgaidőszakot, mint most. Ma még volt egy szóbeli vizsgám, igaz két tantárgyból, de ezzel le is tudtam iskolai kötelezettségeimet. Jól sikerült, mindkettőre 5-öst kaptam, bár a szerencse is közrejátszott némiképp a siker eléréséhez. Vizsga után pedig indultam is haza, szóval most már Keszthelyről írok, ahol egyelőre fogalmam sincs, hogy mennyi időt fogok eltölteni, így, hogy Pesten nem sok dolgom akad februárig.
Tegnap még a nagy tanulás közepette időt szakítottunk a karácsonyi ajándékom beváltására. Színházjegyeket kaptam ugyanis a Kolos apukájától, én dönthettem el, hogy kit viszek magammal. Mivel Kolossal nem vittük túlzásba a színházba járást kettesben, így vele néztem meg az Örkény Színházban a Pillantás a hídról című darabot. A főszerepet Für Anikó (aki rettenetesen megöregedett) és Csuja Imre játszották, a nevelt lányát a felnőttségtől féltő és titkon szerelmes férfi vívódásai álltak a darab középpontjában. Tetszett az előadás, a színészek remekül játszottak, jó lenne gyakrabban színházba járni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése