2010. november 4., csütörtök

az első lakásavató

Tegnap végre pesti pagonybuli volt, csak egy hiányzást könyvelhettünk el. Az Évi hihetetlenül gyönyörű lakásán gyűltünk össze, általam nagyon kedvelt körfolyosós épületben. A lakás ugyan még csak félig-meddig van kész, de szeretnék már én is itt tartani. Egész este (éjjel) beszélgettünk, hulahopp karikáztunk, boroztunk, kölesgolyót eszegettünk (a Bori még sok mást is). Végül pedig úgy döntöttünk, hogy ott is alszunk, amit sikerült megoldanunk az Évi franciaágyán, négyen, egymás hegyén-hátán. Másnap reggel ropogós zsemlével, az Évi által készített baracklekvárral és a hiperszuper kávéfőzőben készült latte-val indíthattam a napot. Persze a reggeli órámra nem mentem be, ezt az idilli napkezdést kár is lett volna elrontani.
Dolgoztam is tegnap este (meg ma is fogok). Samsungos magazint kell osztogatnom az Allee-nál, tegnap egy óra alatt elosztogattam 300-at, ma viszont ott kell lennem a kijelölt három óráig, beosztani a 300-at, amit mondjuk nem tudom, hogy oldok meg, majd minden tizedik embernek adok, vagy csak a fekete kabátosoknak, vagy csak a szőke hajúaknak. Nincs jobb ötletem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése