2011. szeptember 12., hétfő

az első napok

Izgalmasan telt ez a majdnem egy hét, amit eddig Pesten töltöttem. A sulimban volt egy megbeszélés, amiatt jöttem fel ilyen korán. De egyúttal megismerkedtem az új lakótársammal, akivel bele is vetettük magunkat a konyha kitakarításába, mert hát az előttünk itt lakó fiúk nem voltak túl ügyesek a rendet tekintetbe véve. Még a Krisztivel is besűrítettem egy találkozót, a Feneketlen tónál tárgyaltuk ki az elmaradt megbeszélnivalókat. Egy kicsit voltam a Koloséknál is, de pénteken már jöttünk is az albérletbe. Első körben leolvasztottuk a hűtőt, amiben jéghegyek álltak, köszönöm ezúttal is a Kolosnak, hogy segített. Este, kihasználva hogy minden egy köpésre van, beültünk a Turisztba egy szokásos körre. Másnap National Geographic Ökonapon voltunk a Millenárison. A sok nyüzsgő gyerek miatt nem igazán vettünk részt a játékokban (pedig mi ezeket különösen szeretjük), de azért sikerült begyűjtenem egy használt sütőolaj gyűjtő edénykét, amilyenre vágytam már egy ideje. Elsősorban a Heaven Street Seven koncert miatt mentünk, majd még megvártuk Rúzsa Magdit is, akiről mint kiderült, én nem is tudtam, hogy milyen zenét játszik. Szombat este inkább az otthon punnyadást választottuk, a nappaliban lévő hatalmas babzsákfotelben heverészve filmeztünk. A vasárnap délutánt a Kopaszi-gáton töltöttük, remek idő volt, vittünk pokrócot, kaját, vízipipát, pezsgőt (Hungária Irsai Olivér - hmm...). Ezúttal a másik parton fetrengtünk, de most is megállapítottuk, hogy milyen jó kis hely ez. Egyszóval jól telt a hétvége, kicsit kipróbálhattuk az együtt lakás örömeit és bosszúságait. Ma suliban voltam délután, ez volt az első nap. Már megismerkedtem egy lánnyal, aki szintén másodévre jött és egész aranyos. Szóval eddig minden oké errefelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése