2011. március 16., szerda

jazz, fagylalt, könyvek

Végre itt a tavasz, igaz most épp kissé esős az idő, de a hétvégén csodálatos napsütés volt. Így a Kolossal nem is ültünk otthon, szombat este ismét a Fonóba mentünk, ezúttal Harcsa Veronika Quartet koncertre. Az előzenekar a Kazai Ági Quintet volt, őket mondjuk nem ismertük, de Vera elmondta, hogy Ági az ő mentora. Nagyon jó kis műsor volt, andalító tavasz esti jazzmuzsika. Sokat voltunk a szabadban is a hétvégén, sétáltunk a Duna-parton, a Városligetben, még a kedvenc cukrászdánkba is beültünk egy fagyira.
Sajnos a hosszú hétvége sem tartott örökké, ma délelőtt egyetem, délután pedig az utolsó szakmai gyakorlat várt. Megkaptam a jegyemet, elbúcsúztam mindenkitől, sőt, még három ajándék könyvet is választhattam, úgyhogy fel is kaptam gyorsan egy Martin Munkácsi, egy Andy Warhol meg egy Keith Haring könyvet. Jó volt a Ludwigban gyakornokoskodni, szép környezet, kedves kollégák, emlékezetes kiállítások. Azért persze dolgoztam is, de az élmény biztos tovább megmarad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése